Pierderea în greutate cu bhangra, Hip-hop-ul ajută la pierderea în greutate. Cum să dansezi pentru a pierde în greutate

Cum vă ajută Zumba Dance pentru pierderea în greutate - Modă -

Slimeste-te si consolideaza-te cu aceste 10 exercitii eficiente de slabire concepute pentru a te ajuta sa arzi calorii si sa alungi celulita. Suge în stomac sperând că va dispărea magic?

Vrei să te încadrezi în acea superbă rochie atârnată în dulapul tău? Sperând cu disperare că poți scoate un costum de baie în această vară? Singurul răspuns la rugăciunile tale, pe care le știi deja, este exercițiul. Așa cum spune înțeleptul, nu există nimic de genul de a începe astăzi.

Exercitarea fizică este cea mai bună metodă de a arde calorii și de a construi mușchi, deci pierderea în greutate cu bhangra faceți scuze. În schimb, faceți progrese. Trebuie să ai grijă de corpul tău și numai tu poți face diferența. Nu vă spun că va fi ușor, vă spun că va merita. Uită-te în oglindă, notează: asta este concurența ta. Trebuie să o faci pentru tine.

Hip-hop-ul ajută la pierderea în greutate. Cum să dansezi pentru a pierde în greutate Antrenament creativ: exerciții cu propria greutate inspirate din dans Joi, Antrenamentul vostru nu trebuie să fie compus doar din exerciții monotone și puteți să îl reinventați și sp vădistrați și cu alte tipuri de mișcări. Pur și simplu porniți muzica și lăsați-vă purtați de ritm. Dansul este unul dintreantrenamente care lucrează întregul corp. Este un antrenament extrem de intens, care combină antrenamentul cardio cu cel de forțăși include toate tipurile de dans.

Trebuie să fii hotărât să nu renunți. Așa că intrați pe acea activitate transpirată și consultați aceste 9 exerciții de slăbit: 1. Antrenament de înaltă intensitate Pentru a maximiza avantajele antrenamentului dvs. HIIT, adică antrenamentele cu intervale mari de intensitate implică intervale scurte de exercițiu la aproape efortul maxim, urmate de perioade mai lungi de recuperare.

Secretul HIIT este în cât de greu muncești în intervalele tale intense. Potențialul de ardere a grăsimii corpului tău crește și kilogramele se topesc. Exercițiul cu intensitate mare crește eliberarea de hormoni de creștere, care mobilizează grăsimea pentru a fi utilizată ca combustibil.

pierderea în greutate cu bhangra

Așadar, antrenamentul dvs. Este o strategie inteligentă care te va ajuta să slăbești rapid. Antrenament de forță Este o concepție greșită că făcând greutăți te încurajează, de asemenea, te ajută să slăbești și îți revigorează permanent metabolismul.

Așa că vă îndreptați spre camera cu greutatea și, atunci când aveți senzația de a renunța, întrebați-vă de ce ați început. Secretul pierderii de kilograme este de fapt construirea de mușchi.

pierderea în greutate cu bhangra

Continuați, antrenament cu greutăți. Blasteste grasimea si sculpteaza muschiul, arzand pana la 10 calorii pe minut.

10 Exerciții eficiente de pierdere în greutate și de ardere a grăsimii: motivația antrenamentului!

Pierderea în greutate cu bhangra Namaskar Surya Namaskar, una dintre cele mai practicate și bazate yoga de bază asanas, se concentrează de fapt pe diverse părți ale corpului și face minuni cu pierderea în greutate. Termenul se traduce literal la salutul soarelui și cuprinde o serie de 12 poziții diferite cuprinse într-una incluzând poziția de rugăciune, îndoirea înainte și bhujangasana.

pierderea în greutate cu bhangra

Vă ajută să vă întăriți sistemul scheletului și ligamentele. Fiind o modalitate excelentă de a menține corpul activ, ajută și la reducerea stresului și a anxietății.

Dacă continuați să respirați înăuntru și în timpul pozițiilor, vă ajută să pierdeți mai mult în greutate. Când vrei să slăbești, mersul pe jos nu-ți trece niciodată mintea. Ei bine, ar trebui. Mersul pe jos este cel mai ușor exercițiu de pierdere în greutate și intensitate scăzută, desigur.

Dacă sunteți începători, începeți să parcurgeți 3 zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute și apoi creșteți treptat frecvența și durata plimbărilor dvs.

Acum pune-ți pantofii de mers, pornește muzica și dă-ți greutatea. Zumba Dacă sala de sport nu este lucrul tău, atunci dansează! Zumba este o modalitate foarte bună de a-ți îmbunătăți starea de fitness și un mod eficient de a încorpora exerciții fizice în rutina ta zilnică.

pierderea în greutate cu bhangra

Zumba se referă la eliberarea și arderea caloriilor. Nu este de mirare, s-a descoperit că ajută la ameliorarea stresului, la creșterea energiei și la îmbunătățirea rezistenței.

pierderea în greutate cu bhangra

Incorporează exerciții viguroase și mișcare de intensitate ridicată care ajută la sculptarea corpului. Înainte de a ști, veți pierde tone de calorii și, cu toate acestea, nivelul dvs. Înot Antrenamentele de înot arde grăsime, tăiați centimetri și vă ajută să deveniți mai puternic, mai potrivit și mai sănătos ca niciodată.

  1. Decalcile de pierdere în greutate
  2. Dezvoltat în urmă cu 15 ani de către expertul indian în fitness din New York, Sarina Jain, astăzi acest antrenament este a doua cea mai populară formă de exercițiu alternativ de origine indiană la nivel global.

Înotul puternic poate arde până la de calorii pe oră, indiferent dacă faceți o lovitură de sân sau un stil de viață liber. Este o formă extrem de eficientă de exerciții fizice pentru scăderea în greutate și tonifiere.

De ce Bhangra pentru antrenament?

Înotul angajează toate grupele musculare majore, de la mușchii abdominali și ai spatelui până la brațele, picioarele, șoldurile și glute. Poate fi singura dvs. Așa că mergeți mai departe, faceți un splash, slăbiți și simțiți-vă grozav.

pierderea în greutate cu bhangra

Masala Bhangra Poftiți monotonia exercitării la revedere cu această formă de dans ridicol de distractivă care îmbină mișcările tradiționale Bhangra cu dinamismul ritmurilor de la Bollywood. Puteți arde până la de calorii pe clasă și poate fi modificată la nivelul de confort al participantului, făcând-o accesibilă tuturor vârstelor.

Ținând cont de brațele tale, fac toate dansul, întărește și mușchii rotunjitori ai umerilor.

De la Zumba la Dance Belly: 5 rutine de antrenament distractiv pentru pierderea în greutate

Toată acea acțiune a corpului superior modelează umerii, tonifică brațele și sculptează spatele. Oricine a crescut ascultând ritmul dhol-ului, își va pune picioarele la acest antrenament intens.

Exercitați acei Abs Adio blat kg pierdere în greutate brioșă! Abdominale, un ansamblu cunoscut sub numele de miez include mulți mușchi interconectați care aleargă spre spate și se întind până la nivelul fundului și a coapselor din față și din interior - nu doar grăsimea care înflorește deasupra blugilor skinny.

Iată exerciții de scădere în greutate care vor menține dragostea mânerele: Crunches - Se întinde pe spate cu genunchii aplecați, și mâinile în spatele capului. Ridicați umerii de pe podea și ondulați-vă picioarele spre șanț; simultan.

Ea vorbește despre inspirația ei și despre cum a ajutat oamenii să slăbească.

Încet, reveniți la poziția de pornire. Atracție la nivelul piciorului scăzut - țintă corset și zona cu 6 pachete. Se întinde cu fața în sus, cu genunchii aplecați la 90 de grade, cu mâinile în spatele capului și cu abdomene contractate.

Păstrați genunchii stocați pe șolduri, ridicați umărul și încremeniți; inspirați și mențineți timp de secunde. Expirati si intindeti picioarele la 45 de grade; țineți secunde în timp ce stoarceți burtica inferioară.

Video: 30-Minute Belly Dancing Workout For a Toned Core 2021, Iunie

Faceți 2 seturi de repetări. Boat Pose - Stați cu pierderea în greutate cu bhangra pe podea, genunchii îndoiți, mâinile sub genunchi pentru sprijin. Păstrând pieptul ridicat și umerii înapoi, angajați-vă mușchii abdominali și ridicați-vă picioarele inferioare până când acestea sunt paralele cu podeaua genunchii ar trebui să fie încaiți și vă echilibrați pe oasele așezate.

Dacă acest lucru se simte confortabil, începe să îndreptați picioarele opriți-vă dacă simțiți un disconfort în spate și întindeți-vă brațele înainte. Rețineți respirații, apoi eliberați-vă. Repetați de maxim 5 ori. Scânduri - Îngenuncheați-vă pe o rogojină pe toate paturile cu mâinile direct sub umeri. Întinde-ți picioarele înapoi, pierderea în greutate cu bhangra rând, pentru a intra într-o poziție de scândură și să-ți angajezi mușchii abdominali.

Corpul tău ar trebui să fie lung și drept.

Cât este rata de ardere a caloriilor ?

Apăsați ferm mâinile și picioarele pe covorașul pentru sprijin. Țineți timp de 2 minute, apoi renunțați la toate cele patru. Nu va fi ușor, dar va merita. Ai încredere în noi, viitorul tău sine îți va mulțumi. Squats Nu poți scăpa de acea grăsime suplimentară din jurul coapselor și fesului?

Fret nu.

Masala Bhangra - antrenamentul de dans final pentru pierderea în greutate

Când faceți ghemuit corect, vă angajați întregul corp inferior și miezul. Squats sunt unul dintre cele mai bune exerciții de greutate corporală pentru a arde grăsimea din coapse și glute și pentru a obține corpul inferior în formă în cel mai scurt timp.

Squats sunt populari printre culturisti și sportivi, pentru că lucrează și cum! Odată ce te-ai obișnuit cu tipul obișnuit, poți modifica viteza, maximiza repetările, încerca noi variații, cum ar fi sărituri, ghete cu bile, ghemuțe cu pistol și provocare.

Formați-vă cu acest amestec de Bollywood, Bhangra și Belly Dance - toate într-unul singur. Este un antrenament cu mușchi plini care implică glute, quads, pierderea în greutate cu bhangra, partea inferioară a spatelui, pieptul și umerii. Așa că simți ritmul, pierde-te în mișcare și dansează-ți din greutate!

Pagina principala Antrenament creativ: antrenament creativ cu propria greutate inspirat de dans Prin urmare, nu trebuie să ridicați o halteră sau să petreceți ore pe o bandă de alergat pentru a obține una figura perfectă pentru a realiza. Antrenamentul dvs. Porniți muzica și lăsați-vă purtați de ritm. Dansul este unul dintre primele antrenamente pe tot corpul. Este un antrenament de înaltă intensitate care combină antrenamentul cardio și de forță cu tot felul de discipline de dans elegante.

Această clasă cardio-centrată ar trebui să fie noua ta mantră pentru a te distra. Top Articole.

Mai multe despre acest subiect