Pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi, Cum se numără macro-urile un ghid pas cu pas

Ce este dieta macro?

Ar trebui să vă numărați macro-urile?

pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi două strategii pentru pierderea în greutate sănătoasă

Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți profesioniști din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui să sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar câștiga aproape de fiecare dată. Acesta este unul dintre motivele pentru care numărarea macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea.

Pagina principala Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate Cunoscut și sub numele de planul alimentar IIFYM Dacă se potrivește macrourilor dvs. Să recunoaștem: dieta este grea. Tot ce trebuie să faceți este să vă numărați macro-uri. Conform planului alimentar IIFYM, dacă vă respectați obiectivele macro zilnice, veți consuma automat mai puține calorii, ajutându-vă astfel să pierdeți în greutate.

În timp ce numărarea caloriilor vă poate ajuta să pierdeți în greutate, pentru a obține o sănătate totală și o stare fizică optimă, va trebui să priviți dincolo de calorii și să pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi că nu toate caloriile sunt create egale.

Dacă doriți să vedeți câteva rezultate reale în călătoria dvs.

pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi pierderea în greutate în dickson

Ce este o macro? Înainte de a vă putea urmări macro-urile, trebuie să știți care sunt exact.

  • Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă.
  • Bazându-vă pe macronutrienți macroutilizați în mod obișnuit de persoanele care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, vă poate ajuta să atingeți o varietate de obiective de sănătate.
  • Bratara de hematite benefici pierderea in greutate
  • Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate Numără macro pentru Add: dinihapy39 - Date: - Views: - Clicks: De exemplu, nucile se numără printre elementele cheie pentru siluetă!
  • Ciocanul și rezultatele pierderii în greutate
  • Folosit popular de persoanele care caută să scadă în greutate sau să crească masă musculară, numărarea macronutrienților macros vă poate ajuta să atingeți diverse obiective de sănătate.
  • Brânză de cafea negru
  • Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate |

Este o practică populară în rândul culturistilor de elită și al concurenților fizici de vârstă și a devenit destul de populară printre concurenții crossfit și cei care urmează o dietă paleo în ultimii ani. Nu confundați macronutrienții grăsimi, carbohidrați, proteine cu micronutrienți vitamine și minerale.

Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate

Deși nu se vorbește la fel de mult, din punct de vedere tehnic, alcoolul este un al patrulea macronutrient, deoarece conține calorii, iar toate caloriile provin din macronutrienți. Grăsimi Nu cu mult timp în urmă, lumea sănătății a dus 25 arzător de grăsime război împotriva grăsimilor, iar dietele cu conținut scăzut de calorii păreau modul inteligent de a mânca sănătos.

pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi mese sănătoase pentru pierderea în greutate a bărbaților

Din fericire, am aflat de atunci că există grăsimi bune și grăsimi rele, dar când vine vorba de numărarea macro-urilor, grăsimile înseamnă atât cele bune, cât și cele rele saturate, nesaturate și colesterol. Grăsimea este al doilea macronutrient și avem nevoie de acest nutrient esențial pentru a absorbi vitaminele și mineralele, pentru a ajuta la funcționarea creierului, pentru a regla hormonii și multe alte funcții importante ale corpului.

Puteți obține grăsimi din multe locuri, printre cele mai frecvente sunt carnea, nucile, unturile de nuci, uleiurile, peștele gras și avocado.

Ce sunt Macronutrienții?

Ca și în cazul proteinelor, cantitatea de care aveți nevoie depinde de obiectivele dvs. Carbohidrați Carbohidrații completează cei trei macronutrienți esențiali și, în timp ce carbohidrații au fost inamicii, aceștia își au locul în orice dietă. Glucidele sunt depozitate în creier, sânge, ficat și mușchi ca glicogen, iar corpul nostru le folosește pentru energie esențială.

pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi pierderea în greutate ferme pentru adulți

Din nou, valoarea țintă va depinde de obiectivele dvs. Macro vs. Calorii Una dintre cele mai confuze părți ale stăpânirii macro-urilor este înțelegerea diferențelor, precum și relația dintre calorii și macro-uri.

Care sunt macronutrienții?

După cum am menționat în prima lamă, toate caloriile provin din macrocomenzi, ceea ce înseamnă că fiecare macronutrienți are un anumit număr de calorii. În timp ce numărarea caloriilor numai va ajuta la atingerea obiectivelor de slăbire, macro-urile sunt cheia unei abordări echilibrate a pierderii în greutate și a unei sănătăți fizice optime.

Cum numeri macro-urile? Deci, acum, când înțelegeți exact ce sunt macro-urile și de ce sunt importante, să vorbim despre modul în care le numărați.

Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate

Și asta înseamnă totul. Când mâncați ceva care are o etichetă nutrițională, acest lucru se poate face destul de ușor cu puțină matematică. Pentru alimentele care nu vin cu etichetă de exemplu, fructe, legume, carne etc.

  1. Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas - Nutriție -
  2. Ce este dieta macro - Cum se numără macro-urile pentru pierderea în greutate
  3. Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate Publicat: 5 mar · Ultima modificare: 24 septembrie de Caren · Această postare poate conține linkuri afiliate Ai încercat vreodată numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate?
  4. Pagina principala Cum se numără macro-urile: un ghid pas cu pas Ce este mai exact o macro dietă și ar trebui să luați parte?
  5. Мы старались по возможности скрыть это от тебя, чтобы никакая тень не омрачала твоего детства.
  6. Cum se numără macrocomenzile pentru scăderea în greutate The Fit Habit

Măsurarea tuturor alimentelor folosind o cântare poate părea destul de obsesivă, dar ai fi surprins de câte calorii suplimentare provin din umplerea excesivă a canelor și lingurilor de măsurare în fiecare zi. Aceasta este într-adevăr întrebarea finală și depinde în totalitate de individ și dacă simt că va fi benefic pentru obiectivele lor de fitness.

Cu siguranță, există avantaje și dezavantaje în a număra și a nu contoriza și, dacă nu obțineți deja imaginea, numărarea fiecărui articol pe care îl consumați și utilizarea unui cântar pentru a cântări toate porțiunile dvs.

pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi pierderea în greutate înainte de bfp

Cealaltă extremă a numărării macro-urilor este că poate deveni periculoasă și poate duce chiar la stigmatul alimentar nesănătos și la dezvoltarea tulburărilor alimentare. Există, desigur, avantaje, așa că vă recomandăm să luați în considerare acest efort dacă sunteți doar timizi de obiectivele dvs.

Cu pierderea de grăsimi fără a număra macrocomenzi acestea, dacă sunteți deja nevrotic în ceea ce privește pierderea în greutate și aveți tendința de a vă stresa în legătură cu aceasta, vă abțineți doar de fitness și de pierdere în greutate sau dacă obiectivul dvs.

Mai multe despre acest subiect