Pierderea de grăsimi cereale,

pierderea de grăsimi cereale

Scor dietă Healthline: 2 din 5 În dieta cu cereale, înlocuiți două mese pe pierderea de grăsimi cereale cu cereale și lapte. Deși dieta a existat de ceva vreme, recent a crescut în popularitate.

pierderea de grăsimi cereale

Se pare că este eficient pentru pierderea în greutate pe termen scurt și poate fi bogat în fibre și cereale integrale. Cu toate acestea, poate fi, de asemenea, bogat în zahăr și excesiv de restrictiv.

Iată o analiză cuprinzătoare a dietei cu cereale pentru a vă ajuta să decideți dacă este potrivită pentru dvs. Poate ajuta la pierderea în greutate pe termen scurt, dar nu este durabil sau echilibrat nutrițional.

Fără dietă! Cum să elimini grăsimea abdominală, pierderea în greutate 15 kg într-o săptămână

Ce este dieta cu cereale? Cerealele dr oz modalități de a pierde grăsimea buricului K au fost comercializate de mult timp ca un aliment sănătos, care vă poate ajuta să pierdeți în greutate, iar unele cutii de cereale au avut chiar și instrucțiunile pentru provocarea de două săptămâni.

pierderea de grăsimi cereale

În această dietă, înlocuiți micul dejun și prânzul cu o porție de cereale integrale și lapte degresat sau degresat. Cina și gustările trebuie să fie mici, sărace în calorii și să conțină o proteină slabă, precum și cereale integrale, fructe și despre efectele secundare ale arzătoarelor de grăsime. Mai mult, unele provocări legate de dietă implică să nu mănânci decât cereale cu lapte timp de o săptămână întreagă.

Cum se urmează dieta cerealelor Dieta cu cereale este relativ ușor de urmat.

pierderea de grăsimi cereale

De preferință, cerealele trebuie să aibă un conținut redus de zaharuri și să fie făcute din cereale integrale, cum ar fi Special K, Total sau fulgi de porumb simpli. Pentru cină, vi se recomandă să alegeți o masă bogată în fructe, legume și cereale integrale, precum și săracă în grăsimi și calorii - în mod ideal sau mai puține calorii.

pierderea de grăsimi cereale

Exemplele includ o salată de pui la grătar cu sos de vinagetă și fructe proaspete sau orez brun cu somon și legume condimentate. De asemenea, vi se permit două gustări pe zi, fiecare furnizând sau mai puține calorii. Dacă urmați această dietă îndeaproape, consumați probabil aproximativ 1.

Scor dietă Healthline: 2 din 5

Caloriile vor depinde de cerealele pe care le alegeți și de cât de mult le consumați. Este recomandat să mâncați o porție din cerealele alese la micul dejun și la prânz. Majoritatea oamenilor urmează dieta cerealelor timp de cinci zile până la două săptămâni.

Ajută la scăderea în greutate?

Zece carbohidraţi buni care facilitează procesul de slăbire

Mulți oameni au slăbit în dieta cerealelor din cauza restricției calorice pe care o implică. Mai mult, este posibil ca pierderea în greutate să nu fie durabilă. S-a demonstrat că scăderea semnificativă a aportului de calorii prin urmarea unei diete restrictive, cum ar fi dieta cu cereale, face mai dificilă scăderea în greutate și menținerea acesteia pe termen lung.

De exemplu, nivelurile de leptină, un hormon care indică corpului dumneavoastră când ați avut suficientă hrană, scad atunci când vă restricționați caloriile. Scăderea nivelului de leptină poate duce la creșterea foametei și a poftei de mâncare.

Crupe de rating a promova pierderea in greutate

În plus, atunci când reduceți brusc numărul de calorii pe care le consumați, corpul dvs. Cele mai reușite planuri de dietă sunt durabile pe termen lung, cu o scădere treptată a caloriilor în timp pentru a diminua aceste efecte negative.

pierderea de grăsimi cereale

Cu toate acestea, este posibil să nu puteți menține greutatea pe termen lung, datorită unora dintre efectele pe care restricțiile calorice le are asupra metabolismului. Alte beneficii posibile Dacă alegeți cereale integrale, urmarea dietei pentru cereale este o modalitate excelentă de a crește aportul de cereale integrale și fibre.

pierderea de grăsimi cereale

Consumul mai mare de cereale integrale este asociat cu rezultate mai bune pentru sănătate și un risc scăzut de deces din toate cauzele. Fibrele din cerealele integrale favorizează digestia sănătoasă și vă pot ajuta să vă gestionați greutatea. Cu toate acestea, este important să rețineți că pur și simplu creșterea consumului de alimente integrale mai dense în nutrienți, precum legume și fructe, va oferi același beneficiu.

Posibile dezavantaje Pe lângă faptul că este un pierderea de grăsimi cereale de dietă restrictiv, care poate să nu vă ajute să mențineți greutatea pe termen lung, dieta cu cereale are și alte dezavantaje de luat în considerare.

Cea mai bună făină de ovăz instant pentru pierderea în greutate

Dieta cu cereale poate avea un conținut ridicat de zahăr. Chiar dacă alegeți o cereală care nu are gust dulce, majoritatea produselor conțin zahăr adăugat într-o anumită formă. Mai mult, cerealele și laptele sunt ambele bogate în carbohidrați, care se descompun în zaharuri care furnizează energie corpului dumneavoastră.

Aceste zaharuri naturale nu sunt neapărat nesănătoase, dar pot îngreuna pierderea în greutate și pot duce la fluctuații ale zahărului din sânge la unii oameni. Alegerea cerealelor cu conținut scăzut de zahăr, cum ar fi originalul Special K, este o opțiune mai bună decât cerealele zaharoase, cum ar fi buclele de fructe sau fulgii înghețați.

Sunt cerealele integrale bune pentru pierderea în greutate?

La fel ca fibrele, proteinele te ajută să te simți sătul. În plus, pierderea de grăsimi cereale cu cereale este promovată ca o dietă cu conținut scăzut de grăsimi. Vă încurajăm să utilizați lapte degresat sau cu conținut scăzut de grăsimi pentru a vă menține caloriile scăzute.

Cu toate acestea, în timp ce grăsimile au mai multe calorii pe gram decât proteinele sau carbohidrații, cercetările recente sugerează că grăsimile dietetice, inclusiv cele saturate, pot face parte dintr-o dietă sănătoasă și chiar vă pot ajuta să pierdeți în greutate, deoarece se umplu. În cele din urmă, restricționarea excesivă a caloriilor poate provoca modificări metabolice care fac dificilă menținerea pierderii în greutate, precum și duce la oboseală și la scăderea clarității mentale.

Alimente de mâncat În dieta cu cereale, consumați în primul rând cereale și lapte. Totuși, încurajează consumul de carne slabă, fructe, legume și cereale integrale la gustare și cină. Iată o listă pierderea de grăsimi cereale alimentele pe care le puteți consuma în dieta cerealelor: Carbohidrați: cereale integrale, pâine integrală, paste integrale, fulgi de ovăz, grâu, floricele de porumb Fructe: orice fructe întregi, cum ar fi mere, banane, portocale, căpșuni și pepene verde Legume: orice legume, inclusiv pierderea de grăsimi cereale, spanac, morcovi, ardei grași și ciuperci Proteină: fasole, tofu, unt de arahide, albușuri de ou, carne slabă ca piept de pui sau curcan Lactat: lapte degresat sau degresat, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi, brânzeturi cu conținut scăzut de grăsimi, iaurt grecesc Grăsimi: unturi cu conținut redus de grăsimi, pe bază pierderea de grăsimi cereale ulei, ulei de măsline cu măsurăspray-uri de gătit, maioneză cu conținut redus de grăsimi rezumat În dieta cu cereale, sunteți încurajați să alegeți cereale integrale și lapte cu conținut scăzut de grăsimi, pe lângă proteinele slabe, cerealele integrale, fructele și legumele.

RECOMPUNEREA CORPULUI: PIERDEȚI MUȘCHII DE GRĂSIME ȘI CâȘTIG îN ACELAȘI TIMP - FITNESS -

Alimente de evitat Următoarele alimente ar trebui evitate în dieta cerealelor, deoarece sunt bogate în grăsimi, zaharuri rafinate și calorii: Alimente zaharate: prăjituri, prăjituri, produse de patiserie, bomboane, biscuiți, clătite, vafe Fructe: sucuri de fructe, deserturi pe bază de fructe, cum ar fi budinca de banane sau plăcinta cu cireșe Legume: Cartofi prajiti, legume batute sau prajite Proteină: bucăți grase de carne, gălbenușuri de ou, carne tocată sau prăjită, cum ar fi puiul prăjit, pierderea de grăsimi cereale de porc și slănina Produse lactate cu conținut ridicat de grăsimi: lapte plin de grăsimi, iaurt plin de grăsimi, smântână grea, jumătate și jumătate, înghețată, frișcă, smântână, brânzeturi pline de grăsimi Grăsimi: unt, ulei în cantități mari, maioneză plină de grăsimi rezumat În timpul dietei cu cereale, ar trebui să evitați alimentele bogate în grăsimi, zahăr rafinat sau calorii, inclusiv prăjituri, alimente prăjite și produse lactate cu conținut ridicat de grăsimi.

Meniu eșantion de 3 zile Mai jos este un eșantion de meniu de 3 zile pentru dieta cu cereale, care include două gustări pe zi. Linia de jos În dieta cu cereale, mănânci cereale cu lapte de două ori pe zi. A treia masă și gustări ar trebui să aibă un conținut scăzut de calorii. Dieta este bogată în cereale integrale și fibre și probabil ajută la pierderea în greutate pe termen scurt, dacă pierderea de grăsimi cereale făcută corect.

Dacă doriți să obțineți o pierdere în greutate durabilă, alte planuri de dietă mai echilibrate pot fi o alegere mai bună și mai durabilă.

Mai multe despre acest subiect