Obțineți mai mari și pierdeți grăsimile

obțineți mai mari și pierdeți grăsimile

Ferește-te de suprasolicitare Indiferent dacă vă pregătiți pentru sezonul bikini, vă pregătiți pentru un eveniment special sau pur și simplu încercați să scăpați de kilograme pentru sănătatea dvs. Cu toate acestea, nu puteți pierde grăsime dintr-o anumită zonă a corpului, cum ar fi coapsele și încercarea de a slăbi prea repede vă poate lăsa să vă simțiți privați.

nasa eclipse pierdere în greutate

În loc să încercați să vă tăiați coapsele cât mai repede posibil, începeți să pierdeți în greutate cu o dietă și o rutină de exerciții fizice concepute pentru a da rezultate de lungă durată. Vrei să slăbești sau să fii mai sănătos? Alăturați-vă contorului de calorii MyPlate și obțineți acces la planuri de masă gratuite, rețete sănătoase și antrenamente la domiciliu. De asemenea, veți obține obiective zilnice de calorii și macro pentru călătoria dvs.

Nu ratați șansa de a obține rezultate uimitoare. Înscrie-te astăzi!

Stabiliți obiective realiste pentru coapse mai mici Asigurați-vă că ați stabilit obiective realiste, astfel încât să pierdeți în greutate într-un ritm sănătos și să aveți mai multe șanse să fiți mulțumiți de rezultatul final. În timp ce o dietă cu calorii reduse vă va ajuta să pierdeți grăsimi pe tot corpul, nu va viza în mod specific grăsimile de pe coapse. Și, în funcție de genetică și dacă purtați, în general, excesul de greutate în șolduri și coapse, coapsele dvs.

În loc să te străduiești să pierzi rapid în greutate pe coapse, urmărește o scădere în greutate între 1 și 2 kilograme pe săptămână pentru a te ajuta să arăți în formă peste tot.

Înțelegeți că, deși o rutină bună de exerciții fizice vă poate face coapsele să pară tonifiate și sănătoase, s-ar putea să nu semene cu cele ale unui model de pistă decât dacă aveți deja acel tip de obțineți mai mari și pierdeți grăsimile. Pierderea în greutate poate fi o promisiune lungă, uneori frustrantă, așa că stabilirea unor obiective realizabile și concentrarea asupra cât de mult mai sănătos vă simțiți vă vor menține motivat să vă mențineți stilul de viață activ.

Începeți să creați un deficit caloric Pentru a-ți tăia coapsele împreună cu restul corpului, va trebui să creezi un deficit caloric, ceea ce înseamnă că vei mânca și bei mai puține calorii decât arzi, ceea ce obligă corpul tău să înceapă să ardă grăsimi pentru energie. Scopul unui deficit de până la 1. Exact de câte calorii aveți nevoie depinde de mai mulți factori - cât de activ sunteți, vârsta, greutatea, înălțimea și sexul.

Folosiți un calculator online pentru a estima câte calorii aveți nevoie, astfel încât obțineți mai mari și pierdeți grăsimile aveți un punct de plecare pentru a vă crea un deficit.

De exemplu, o femeie sedentară de 25 de ani care are o înălțime de 5 picioare, 5 inci și cântărește de kilograme are nevoie de aproximativ 1.

Obțineți golurile: cum să vă îmbunătățiți sănătatea gutelor și să pierdeți grăsimea rapidă

Ea ar putea crea un deficit de de calorii prin reducerea aportului zilnic de calorii la 1. Nu consumați mai puțin de 1. În timp ce ați putea crede că reducerea mai multor calorii vă va face să vă subțiați mai repede, de fapt vă încetinește metabolismul pentru a face mai greu să slăbiți.

Obțineți mai mulți nutrienți prietenoși pentru slăbit În timp ce, din punct de vedere tehnic, orice deficit caloric vă va face să pierdeți în greutate, cel mai bine este să vă creați planul de masă restricționat în calorii utilizând alimente nutritive, neprelucrate, astfel încât să nu vă simțiți lipsiți de dietă. Câțiva nutrienți cheie stimulează sațietatea sau plinătatea, astfel încât aceștia vă pot ajuta să vă țineți de planul de dietă.

Proteinele se digeră relativ lent, astfel încât vă stimulează sentimentele de plinătate după masă, ceea ce reduce nevoia de gustări suplimentare.

Cum să obțineți coapse mai mici rapid

Pieptul de pui și curcan, somonul, tonul, nucile, tofu și tempeh, fasolea, leguminoasele și produsele lactate vă stimulează aportul de proteine. De asemenea, veți dori să vă concentrați asupra fibrelor, un carbohidrat găsit în cerealele integrale, fructe, legume, fasole, leguminoase și nuci.

beneficiile pierderii în greutate ashwagandha

La fel ca proteinele, fibrele măresc senzațiile de plenitudine, iar ajustarea dietei pentru a include 30 de grame de fibre zilnic este suficientă pentru a declanșa pierderea în greutate, a raportat un studiu din în Annals of Internal Medicine. Includeți în dieta dvs.

Grăsimea, prietenul deghizat al slăbitului - Școala de Slăbit

Ca bonus, fructele și legumele sunt încărcate cu apă, ceea ce le face alimente cu densitate redusă de energie - sărace în calorii pe gram. Obținerea acestor alimente de bază în dieta dvs. Evitați mâncarea rapidă și tariful sărat Obținerea coapselor subțiri nu înseamnă doar privarea, dar veți dori să vă limitați aportul de alimente procesate. Aceste alimente tind să fie încărcate cu calorii și grăsimi. De exemplu, un burger de fast-food disponibil în comerț dintr-o franciză populară are de calorii pe porție, în timp ce o comandă mare de cartofi prăjiți la o altă franciză de top de fast-food are de calorii.

Ce grăsimi și cât ar trebui să consumați atunci când pierdeți în greutate

Sandvișurile de pui cu mâncare rapidă nu se descurcă mult mai bine - un sandviș de pui de casă dintr-un lanț principal de fast-food are de calorii. Și dacă împerecheați masa cu o sifon zaharat sau un milkshake, veți lua și mai multe calorii. În ciuda numărului lor ridicat de calorii, alimentele rapide și procesate nu sunt de obicei foarte sățioase - de fapt, alimentele rapide și alimentele procesate sunt deseori concepute pentru a vă face să doriți să mâncați mai mult.

Consumul de mâncare rapidă, de exemplu, poate însemna că vă satisfaceți întreaga cantitate zilnică de calorii într-o singură masă, ceea ce înseamnă că fie vă va fi foame pentru restul zilei, fie veți mânca în exces și vă sabotați rezultatele de slăbire. De asemenea, sunt încărcate cu sodiu, ceea ce declanșează retenția de apă, care vă poate face să arătați umflat și vă poate face coapsele să pară mai mari.

Burgerul fast-food, de exemplu, are aproape jumătate din aportul zilnic de sodiu într-o singură porție. Planificați în avans, astfel încât să nu loviți automatul sau drive-thru.

Scapă rapid de grăsimea corporală

Păstrați o uncie de migdale în geantă pentru a mânca în loc de o pungă de chipsuri, de exemplu, și împachetați mâncăruri sănătoase pe care le puteți mânca din mers, cum ar fi un smoothie pentru micul dejun făcut din iaurt grecesc, fructe și minnesota lagăre de pierdere în greutate pentru adulți sau un curcan și folie de legume într-o tortilla de grâu integral.

Ardeți grăsimile cu exerciții cardiovasculare Vă puteți slăbi coapsele mai repede, incluzând exerciții cardiovasculare în rutină.

Cardio arde calorii, deci ajută obțineți mai mari și pierdeți grăsimile crearea unui deficit caloric mai mare pentru a declanșa mai obțineți mai mari și pierdeți grăsimile pierderi de grăsime.

syntha 6 pierdere în greutate

Nu trebuie să petreceți ore nesfârșite pe bandă de alergat pentru a vă face cardio - încercați să-l amestecați cu o plimbare rapidă sau o plimbare cu bicicleta, o zi de weekend petrecută în drumeții, o sesiune de transpirație pe mașina de vâslit sau o tabără de boot intensă -clas de fitness stil. O femeie de de kilograme va arde aproximativ de calorii într-o sesiune de canotaj de 45 de minute sau de calorii într-o sesiune energică de ciclism de 1 oră.

Alegeți exerciții cardio care vă lucrează toți mușchii coapsei, inclusiv coapsele interioare și exterioare, pentru a vă face coapsele să arate mai subțiri și mai tonifiate.

Politica De Confidențialitate 22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă Dacă doriți să pierdeți grăsimea abdominală în mod natural, încercați aceste sfaturi sănătoase, alimente pentru a lupta împotriva antrenamentelor pentru grăsimile abdominale și arzătorul de grăsimi. Aflați cel mai rapid mod de a arde grăsimea din burtă.

Antrenamentele care îți mișcă picioarele lateral, cum ar fi paletele, schiul de fond sau mașina de patinaj de la sala de sport, toate vizează mușchii din interiorul și din exteriorul coapselor, pe lângă obțineți mai mari și pierdeți grăsimile caloriilor. Creșterea rezistenței pe aparatul dvs.

Step aerobic, Zumba și alte cursuri de dans aerobic încorporează mișcări care lucrează și coapsele interioare și exterioare. Slimează-ți coapsele cu antrenament de forță Deși nu puteți observa reducerea grăsimii de obțineți mai mari și pierdeți grăsimile coapse, vă puteți antrena mușchii.

Antrenamentul de rezistență îți mărește puterea - ceea ce îți poate crește nivelul de încredere - și te ajută, de asemenea, să păstrezi mușchii pe măsură ce slăbești, ceea ce îți menține metabolismul în revoltă. Tonificați-vă coapsele cu exerciții ale corpului inferior care vă lucrează fundul, coapsele și vițeii.

22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

Acestea includ squats, lunges, deadlifts și kettlebell leagăne. Deoarece aceste mișcări funcționează atât de mulți mușchi, vă vor ridica ritmul cardiac pentru a vă ajuta să ardeți calorii și, de asemenea, vă vor ajuta coapsele să pară strânse și definite.

Modificați exercițiile din partea inferioară a corpului, astfel încât să vizeze interiorul și exteriorul coapselor pentru a se slăbi. De exemplu, așezați-vă picioarele puțin mai largi decât distanța șoldului și îndreptați-vă degetele de la picioare în timpul genuflexiunilor și a morților pentru a vă tonifica coapsele interioare și exterioare.

Efectuați lunges laterale sau lunges curtsy - variații care includ mișcare laterală - în plus față de lunges tipic față.

ediția pierderii în greutate unde sunt acum

Efectuați poduri pentru glute - un exercițiu eficient pentru glute și ischiori - în timp ce țineți o pernă sau o minge medicamentoasă între genunchi. În acest fel, vă veți tonifica coapsele interioare, precum și partea din spate a coapselor.

Efectuați antrenamente de antrenament de forță de două până la trei ori pe săptămână în zile neconsecutive, astfel încât mușchii dvs. Asigurați-vă că lucrați și alte grupe musculare - folosiți scânduri și tăieturi de lemn pentru a vă întări și tonifica nucleul, precum și flotări și rânduri pentru a vă tonifica brațele, pieptul, umerii și spatele.

Ferește-te de suprasolicitare Când încercați să vă slăbiți coapsele, s-ar putea să vă simțiți tentați să le vizați cu exerciții în fiecare zi pentru a vă accelera rezultatele.

Nu o face; mușchii tăi au nevoie de perioade de inactivitate pentru a repara și a crește.

cum să pierdeți procentajul de grăsime corporală

Antrenarea coapselor în fiecare zi vă poate deteriora mușchii și vă poate împiedica să vedeți rezultate, iar supra-antrenamentul vă poate face să vă simțiți obosit și nemotivat, astfel încât este mai probabil să renunțați la dieta și la programul de exerciții. De asemenea, poate provoca dureri de cap, insomnie și dureri articulare și poate perturba ciclul menstrual. Oferă-ți coapselor o pauză efectuând cardio-tonifierea coapsei - ca un antrenament de înaltă rezistență pe mașina de patinaj - în aceeași zi în care îți faci antrenamentele de antrenament de forță; apoi alegeți alte forme de cardio în celelalte zile.

Luați cel puțin o zi pe săptămână ca zi completă de odihnă pentru a permite mușchilor să se repare singuri. Dacă doriți să rămâneți activ, chiar și în ziua de odihnă, limitați-vă la o plimbare pe îndelete sau la o cursă ușoară de yin yoga pentru a preveni supra-antrenamentul.

Mai multe despre acest subiect