Metabolismul de pierdere în greutate rapidă

metabolismul de pierdere în greutate rapidă

Îndulcitori artificiali și alimente care le conțin Cofeină Alcool Alimente alimentare fără grăsimi Cu toate acestea, fondatorul dietei face o excepție pentru vegetarieni și vegani, cărora li se permite să mănânce trei alimente din soia: tempeh, tofu și edamame. Rețineți că acestea trebuie să fie organice și nu sunt modificate genetic non-OMG. În această dietă, sunt interzise produsele neorganice și carnea care conține nitrați, deoarece se consideră că aditivii, conservanții, pesticidele, insecticidele și hormonii pe care îi pot găzdui vor încetini arderea ficatului de grăsime.

De asemenea, descurajează alimentele non-organice. Câteva reguli suplimentare În afară de respectarea regulilor de dietă și de activitate fizică pentru fiecare fază, Dieta de metabolizare rapidă include câteva reguli suplimentare.

De ce o persoană pierde în greutate dramatic când bea alcool Atunci când bea alcool, o persoană pierde în greutate dramatic din următoarele motive: scăderea poftei de mâncare; glucoza este eliminată din sânge; celulele organelor și sistemelor mor, ceea ce duce la o încălcare a funcționalității acestora; se dezvoltă disbioza.

Mâncați de cinci ori pe zi. Mâncați la fiecare ore, cu excepția somnului. Mâncați în 30 de minute de la trezire.

Pierdere în greutate

Urmați etapele în ordine. Lipiți alimentele permise în fiecare fază.

metabolismul de pierdere în greutate rapidă

Exercitați în funcție de faza în care vă aflați. Bea jumătate din greutatea corporală măsurată în lire sterline în uncii de apă în fiecare zi.

Evitați grâul, porumbul, soia, lactatele, fructele uscate, sucurile de fructe, zahărul rafinat, îndulcitorii artificiali, cofeina, alcoolul și alimentele alimentare fără grăsimi.

  1. Pierdere în greutate în sri lanka
  2. Deși dorința este tentantă, pierderea rapidă în greutate fără a face sport este de fapt o greșeală gravă și, în mod necesar, veți ajunge să plătiți pentru asta!

Mănâncă organic ori de câte ori este posibil. Asigurați-vă că carnea nu conține nitrați.

metabolismul de pierdere în greutate rapidă

Urmați planul pentru cele 28 de zile complete și repetați până când atingeți obiectivul dvs. Repetați planul rapid de metabolism pentru 28 de zile complete la fiecare șase luni sau timp de o săptămână în fiecare lună. Vă poate ajuta să pierdeți în greutate?

Dieta rapidă de metabolizare vă ajută probabil să pierdeți în greutate din mai multe motive. În primul rând, încorporează o mulțime de alimente întregi. Aceasta poate crește aportul de fibre, ceea ce poate contribui la pierderea în greutate 4, 5.

Spitalul De Urgenta

În continuare, excluzând soia, grâul, zahărul rafinat și îndulcitorii elimină în continuare multe alimente procesate din dieta ta. Acest lucru poate reduce în mod natural numărul de calorii consumate, promovând în continuare pierderea în greutate.

Mai mult decât atât, exercițiul fizic prescris săptămânal este probabil să crească numărul de calorii arse, contribuind în continuare la deficitul de energie necesar pierderii în greutate.

Sus Multe diete rapide si planuri de alimentatie elimina grupe intregi de alimente, acest lucru ducand la pierderea unor substante nutritive, vitamine si minerale extrem de importante in mentinerea sanatatii generale. De asemenea, o dieta in care lactatele sunt excluse poate duce la deficienta de calciu. In acelasi fel, dietele care elimina carbohidratii pot produce un deficit de fibre. Persoanele care urmeaza diete cu continut redus de calorii trebuie sa isi mentina totusi o gama variata de substante nutritive, inclusiv calciu, vitamina D, vitamina B12, acid folic si fier. Planul alimentar trebuie ales corect, nu in functie de rapiditate.

Mai mult, hidratarea - accentuată puternic în dietă - poate scădea pofta de mâncare și te poate ajuta să arzi câteva calorii în plus pentru a promova pierderea în greutate suplimentară 6, 7, 8. Alte beneficii Dieta de metabolizare rapidă poate oferi beneficii suplimentare. Lista sa extinsă de alimente pentru a evita, de asemenea, reducerea naturală a consumului de alimente puternic procesate, cu calorii goale, lăsând mai mult loc celor bogate în nutrienți.

Conținutul de fibre poate favoriza, de asemenea, sănătatea intestinelor, controlul zahărului din sânge și funcția imunitară și a creierului 9, 10, 11, Accentul său pe alimente întregi îl face mai bogat în nutrienți decât alte diete.

metabolismul de pierdere în greutate rapidă

Dezavantaje potențiale Dieta rapidă de metabolizare are și dezavantaje majore. Iată câteva dintre cele mai proeminente.

Pericolele asociate cu slabirea rapida

Bazat pe Pseudosciență Dieta rapidă de metabolizare pune un accent puternic pe consumul de alimente specifice într-o anumită ordine pentru a alăptarea provoacă pierderea în greutate metabolismul și a promova pierderea în greutate.

Cu toate acestea, există puține dovezi științifice care susțin astfel de principii. De exemplu, faza 1 pledează pentru o dietă bogată în glicemii, bogată în carbohidrați, ca o modalitate de a încuraja metabolismul de pierdere în greutate rapidă suprarenale să producă mai puțini hormoni de stres și să vă pregătească corpul pentru pierderea în greutate. Cu toate metabolismul de pierdere în greutate rapidă, cercetările arată că un aport mare de carbohidrați simpli poate ridica nivelul hormonilor de stres - nu îi poate diminua În ciuda afirmațiilor contrare, nu există nici o dovadă că consumul de alimente bogate în carbohidrați timp de două zile la rând va reduce stresul și anxietatea - sau vă va ajuta pentru pierderea în greutate.

Cu toate acestea, nu există dovezi că legumele sunt eficiente în tratarea unui pH de sânge dezechilibrat 1, De fapt, există numeroase dovezi că organismul tău poate menține în mod natural pH-ul sângelui într-un interval strict - indiferent de ceea ce mănânci. Mai mult, niciun studiu nu sugerează că alcalinizarea legumelor vă poate stimula ficatul să elibereze celulele grase din depozitare 15, 16, Un alt principiu principal al dietei este acela că îți va menține metabolismul stimulat, ceea ce îl va face să funcționeze mai repede și să ardă mai mult în greutate.

Secretele pierderii in greutate Stimulează metabolismul și pierdeți în greutate, Revizuirea rapidă a regimului de metabolizare: funcționează pentru pierderea în greutate?

Deși unele alimente pot provoca creșteri ușoare ale metabolismului, orice creștere este mică și este puțin probabil să vă ajute să pierdeți o cantitate substanțială de greutate 18, 19, În cele din urmă, nu există dovezi că accentul pe care această dietă îl are asupra alimentelor organice și a cărnii fără nitrați are vreun efect stimulant asupra capacității ficatului dvs.

Poate fi nesustenabil Dieta rapidă de metabolism este adesea criticată pentru că nu este durabilă.

metabolismul de pierdere în greutate rapidă

Mulți oameni se plâng că necesită prea multe măsurători, cântăriri și preparate alimentare pentru a se încadra într-un stil de perioade grele și pierderea în greutate ocupat. O astfel de dietă specifică și restrictivă poate fi, de asemenea, dificil de urmat dacă mănânci cu regularitate sau participi la grătar, petreceri de naștere sau evenimente de sărbători.

Restricționează unele alimente benefice Deși lista lungă de alimente de evitat, elimină multe alimente procesate din dietele oamenilor, însă le elimină și pe cele benefice. De exemplu, soia este legată de o scădere modestă a nivelului metabolismul de pierdere în greutate rapidă colesterol și poate conține, de asemenea, niște compuși anti-cancer 21, Cofeina este un alt aliment interzis în această dietă, care este asociat cu funcția creierului îmbunătățită, protecția împotriva Alzheimerului și a Parkinsonului și cu o probabilitate mai mică de depresie 23, 24, 25, Mai mult decât atât, natura restrictivă a acestei diete poate reduce anumite alimente benefice și poate îngreuna aderența pe termen lung.

Meniu de eșantion Iată un meniu de probă pentru dieta de metabolizare rapidă, organizat pe etape.

Revizuirea rapidă a regimului de metabolizare: funcționează pentru pierderea în greutate?

Rețineți că dimensiunile porțiunilor vor depinde de fază și de obiectivele personale de pierdere în greutate. Faza 1 Mic dejun: Smoothie de mango congelată fără lapte Gustare: Ananas Masa de pranz: Piept metabolismul de pierdere în greutate rapidă pui la grătar și orez sălbatic Gustare: Căpșune Cină: Pește la grătar cu legume Gustare: Pepene Mic dejun: Albus de ou, spanac si omleta de ciuperci Gustare: Turcia sacadată Masa de pranz: Supa de pui și legume Gustare: Somon afumat și castraveți Cină: Satay de miel tăiat la grătar Gustare: Un pahar de lapte de migdale neîndulcit Faza 3 Mic dejun: Prăjit cu ou, roșii și ceapă Gustare: Țelină cu unt de migdale Masa de pranz: Salată de spanac, roșii și pui Gustare: Castravetele înmuiat în guacamole de casă Cină: Creveți cu spanac fettuccine Gustare: Nuci Mai multe alternative și rețete pot fi găsite pe site-ul Diet Metabolism Fast.

Linia de jos Dieta de metabolizare rapidă se concentrează pe consumul de alimente specifice într-o anumită ordine pentru a stimula metabolismul. Deși accentul său pe alimentele sănătoase și exercitarea fizică regulată poate ajuta la pierderea în greutate, aceasta elimină unele alimente benefice, este extrem de restrictivă, bazată în mare parte pe pseudosciență și poate fi nesustenabilă pe termen lung.

Mai multe despre acest subiect