Găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Antrenamente care ard grăsimi ca slănina într-o tigaie Ai un obiectiv de slăbire pe care încerci să-l atingi?

cum poți să pierzi greutatea pe paleo pierdere în greutate kennewick

Dacă încercați să scăpați câteva kilograme, este posibil să fi auzit că merită să încercați să vă exercitați în zona mistică de ardere a grăsimilor. Dar ce este asta, mai exact?

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Și, mai important, de unde știi dacă ești în locul dulce? Să o descompunem. Sună evident, dar ce este frecvența cardiacă care arde grăsimile?

pierdere în greutate expo rosehill accelerați pierderea în greutate pe sw

Frecvența cardiacă țintă este de câte ori inima ar trebui să bată pe minut pentru a vă asigura că inima face exerciții fizice fără a fi suprasolicitată. A respecta această rată înseamnă, de asemenea, că vă deplasați într-un ritm care va promova arderea caloriilor și vă va ajuta să pierdeți în greutate.

Corpul dvs.

granola sănătoasă pentru pierderea în greutate pierderea în greutate middletown ct

Exercitarea într-un ritm moderat, cu ritmul cardiac ușor crescut, arde mai multe calorii din grăsimi. Puneți-l la un ritm puternic, care bate puternic, găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor corpul dvs. Dacă rămâneți în zona de ardere a grăsimilor s-ar putea să vă pară cel mai bun pariu dacă încercați să slăbiți.

Cardio pentru scăderea în greutate - găsiți ritmul cardiac potrivit

Faptul este că nu contează dacă calii pe care îi arzi prin exerciții provin din grăsimi sau carbohidrați. Trebuie doar să arzi calorii, punct. Deci, la ce frecvență cardiacă ar trebui să vizați pentru a vă asigura că lucrați suficient de mult pentru a profita de beneficiile exercițiului?

poop pierdere în greutate burnetek natural fat burner review

Pentru pierderea în greutate și starea generală de sănătate, trebuie să vă exercitați într-un ritm moderat de cel puțin de minute pe săptămână sau un ritm viguros de cel puțin 75 de minute pe săptămână. Cum să calculați ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor Descoperirea frecvenței cardiace țintă este ușoară și durează doar câțiva pași.

Este excelent pentru începători, cei care nu sunt în formă fizică bună și încep doar antrenamente sportive regulate. Uită-te - intensitatea relativă a consumului de calorii este grav redusă datorită creșterii sarcinii atunci când faci jogging. Cum se calculează pulsul pentru arderea grăsimilor Calculul ritmului cardiac pentru arderea grăsimilor trebuie făcut în funcție de frecvența cardiacă maximă.

Luați un calculator și începem. Determinați ritmul cardiac maxim.

Cele mai bune exercitii pentru a scapa de burta.

Acesta este numărul maxim maxim de ori în care ar trebui să-ți bată inima pe minut în timpul exercițiului. Calculați-l scăzând vârsta dvs.

Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor Găsiți inimii ardere Add: rocad32 - Date: - Views: - Clicks: Mai mult, aceste celule, care cresc si ca numar si ca dimensiune, produc cantitati anormale de hormoni diferiti. De intensitate ridicată rezultă o durată scurtă. Magneziul este o substanță importantă în produrerea enzimelor și e necesar în procesul de ardere a grăsimilor.

Dacă aveți 30 de ani, ritmul cardiac maxim ar fi de de bătăi pe minut bpm. Determinați ritmul cardiac în repaus.

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Acesta este de câte ori bate inima ta pe minut când ești odihnit, ca atunci când te trezești pentru prima dată. Pentru majoritatea oamenilor, este între 60 și bpm. Doar luați-vă pulsul pentru un minut complet - acesta este ritmul cardiac de odihnă.

pierderea de grăsimi deloc pierdere în greutate dr cullman al

Determinați-vă rezerva de ritm cardiac scăzând ritmul cardiac de odihnă din ritmul cardiac maxim. Dacă ritmul cardiac maxim este de bpm și ritmul cardiac în repaus este de 60, rezerva de ritm cardiac este de Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,5 și 0,7 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

Dacă rezerva de ritm cardiac este de bpm, ritmul cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate este cuprins între și Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice viguroase, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,7 și 0,85 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

realizați pierderea în greutate smyrna tn animație de ardere a grăsimilor corporale

Pentru a vedea dacă vă aflați în raza de frecvență cardiacă țintă atunci când vă antrenați, faceți o pauză rapidă pentru a verifica pulsul timp de 15 secunde și înmulțiți numărul respectiv cu 4. Oprirea pentru un minut complet vă va încetini inima, deci nu veți obține un număr corect.

Dacă este sub intervalul dorit, înseamnă că trebuie să crești puțin intensitatea.

  • Pierdere de greutate de 10 kilograme 30 de zile
  • Fleecy bangle slimming ceai
  • Va face lupus să ți piardă în greutate
  • Pierdere în greutate krny k totky
  • Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor |

Dacă depășește intervalul dorit, încetinește. Calculele diferă pentru femei și bărbați? Găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor femeilor și bărbaților răspund puțin diferit la exerciții, așa că există puțin diferite calcule pentru a găsi frecvența cardiacă țintă precisă pentru femei față de bărbați.

Pagina principala Arderea grăsimilor pe tot parcursul anului. Ce antrenament pentru arderea grăsimilor este cel mai eficient pentru dvs.? Nu este doar un mit al pierderii în greutate despre zona de ardere a grăsimilor. Teoria Origo One pune în centrul așa-numitei zone de ardere a grăsimilor, numită intervalul ritmului cardiac între procentul ritmului cardiac maxim. Cercetătorii din ultimul lor studiu s-au uitat acum la acest arzător de grăsime pe tot parcursul anului.

Dar experții spun că aceste variații sunt cu adevărat utile doar pentru sportivii de elită care doresc să devină super-specifici. Persoanele care fac exerciții fizice obișnuite se pot baza pe același calcul de bază al ritmului cardiac.

Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor

Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor Nu aveți chef să scoateți calculatorul - sau doriți să verificați matematica pe care tocmai ați făcut-o? Iată o idee generală despre cum ar trebui să arate ritmul cardiac vizat pentru exerciții fizice moderate sau viguroase, în funcție de vârsta ta.

Vârstă Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții fizice moderate Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții energice

Mai multe despre acest subiect