Cum să pierdeți greutatea cu fotbalul, Cum de a pune pe greutate pentru fotbal - Exercițiu

Pierdeți grăsimea și câștigați mușchiul

Program de formare în greutate la fotbal by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Pregatirea in greutate face parte dintr-un program de formare cuprinzator pentru fotbal. Utilizați acest program generic pentru sportul de contact cu corpul de fotbal, inclusiv fotbalul american, rugby și fotbalul australian.

Nu include neapărat fotbalul cum să pierdeți greutatea cu fotbalul elementele programului ar putea fi aplicate la formarea în funcție de greutatea fotbalului. Aerobic Fitness pentru fotbal Fotbalul necesită o bună aerobică de fitness pentru a oferi rezistență pentru un efort susținut, și forță, chiar și în vrac, pentru a rupe sau a face față. Partea din program prezentată aici este limitată în principal la partea de greutate și dezvoltare a rezistenței programului.

Va trebui să faceți pregătirea cardio pentru a dezvolta starea aerobică mai devreme în pre-sezon și apoi să construiți o capacitate anaerobă cu sprinturi, navete și intervale pentru a fi pe deplin pregătite pentru începerea sezonului.

Aerobic fitness înseamnă că puteți jog, alerga, ciclu sau schi pentru o lungă perioadă de timp la un ritm moderat, fără a obține prea obosit. Capacitatea anaerobă înseamnă că puteți continua mai mult la intensități înalte înainte ca picioarele și corpul să încetinească. Ambele sunt importante în fotbal, mai ales dacă este probabil să jucați întreaga sau cea mai mare parte a jocului. Atunci când optimizați toate elementele de fitness - alergând la fitness, forță și putere, vă puteți pretinde că sunteți la vârf de fitness.

Educație îndelungată pentru fotbal Instruirea cum să pierdeți greutatea cu fotbalul încalcă anul în trei sau patru faze de pregătire, fiecare fază concentrându-se pe o dezvoltare fizică specială. Programele periodice asigură o acumulare progresivă până la performanța și performanța maximă. Fiecare fază are obiective diferite și fiecare fază succesivă se bazează pe cea anterioară. Un program de antrenament de lungă durată a fotbalului ar putea arăta ca programul pe care l-am prezentat mai jos.

cum să pierdeți articole rapide în greutate

Când folosesc termenul "fotbal" vreau să spun orice sport de contact de corp pe care l-am inclus mai sus. Dacă menționez ceva care nu se aplică sportului tău, trebuie doar să îl modifici corespunzător.

Pre-sezon prematur Jucătorii se pregătesc pentru acest sezon și încep să se acumuleze în afara sezonului. Accentul se pune pe construirea fitnessului aerobic, a puterii funcționale de bază și a volumului muscular, care se numește "hipertrofie".

Dengan Minyak Kayu Putih !! Lemak Samping Hilang Dalam Semalam,Tanpa Diet Tanpa Pelatihan

Pre-sezon târziu Jucătorii lucrează până la începutul sezonului și studiile pre-sezon sunt iminente. Accentul se pune pe construirea unei capacități anaerobe și a unei puteri și puteri maxime.

Care este cel mai bun sport pentru pierderea in greutate?

În sezon Concurența este în curs de desfășurare și se așteaptă ca jucătorii să fie pe deplin funcționali pentru competiție. Se subliniază menținerea vitezei, a aerobic fatkiller anwendung anaerob, puterea și puterea.

pierderea în greutate după 3 luni care alăptează

Afara sezonului Ați câștigat titlul sau, sperăm, v-ați apropiat; timpul să te relaxezi pentru o vreme, dar trebuie cum să pierdeți greutatea cu fotbalul rămâi activ. Accentul este pus pe odihnă și recuperare, cu menținerea activității ușoare - antrenament încrucișat, o muncă ușoară în sală de gimnastică - și mergeți ușor pe băutură, deoarece nu doriți să pierdeți prea multă greutate în următorul proces de pregătire înainte de sezon.

pierderea în greutate medicul st louis mo

Câteva burner de grăsime diy diy de pauză de la o pregătire serioasă și de fitness sunt de ajutor. Ca abordari inainte de sezon, se poate relua munca mai obisnuita, cu accent pe construirea fitnessului aerobic inca o data pentru antrenamentul pre-sezon. Instruirea specifică rolurilor pentru fotbal Într-un program generic de formare pentru un anumit sport, alte programe de specialitate pot fi utile, în special în echipe în care membrii au roluri specifice și se aplică anumite atribute fizice avantajoase.

De exemplu, un fundas și un ligemen defensiv americansau un haltere și un cârciumar din față rugbyprobabil vor avea un program oarecum diferit în sala de gimnastică. O viteză accentuată și agilitate, iar cealaltă vrac, putere și putere. Luați în considerare programul cum să pierdeți greutatea cu fotbalul aici pentru a fi un program de ansamblu, cel mai potrivit pentru începătorii sau formatorii ocazionali de greutate, fără o istorie de pregătire în greutate pentru fotbal.

Cele mai bune programe sunt întotdeauna specifice atitudinii fizice a unui individ, rolului în echipă, accesului la resurse și, nu mai puțin important, filozofiei esențiale a antrenorilor echipei.

arzător de grăsime pentru mamele care alăptează

Veți fi cel mai bine servit utilizând următorul program în colaborare cu cum să pierdeți greutatea cu fotbalul antrenor sau antrenor. Dacă sunteți nou la formarea în greutate, luați în considerare principiile și practicile cu resursele începătorilor.

  • Pierdeți grăsimea și câștigați mușchiul
  • Mai puțină greutate, mai multă performanță - pierdeți în greutate cu Dr.
  • Cum de a pune pe greutate pentru fotbal - Exercițiu

Întotdeauna încălziți-vă și răcoriți-vă înainte și după o sesiune de antrenament. O autorizație medicală pentru exerciții fizice este întotdeauna o idee bună la începutul sezonului, dacă nu ați avut unul anterior.

centrul de scădere în greutate în greater noida

Acum, să începem. Faza 1 - Pre-sezon timpuriu Fundația forță și musculatură pentru fotbal Cum se va aborda această fază va depinde de faptul dacă un jucător este nou la formarea în greutate sau că se apropie de un sezon de greutăți.

Amploarea bazei de clădire înseamnă utilizarea unui program care lucrează toate grupurile majore de mușchi ale corpului.

Ce este un antrenament rapid pentru a pierde in greutate?

Formatorii de greutate mai puțin experimentați vor trebui să înceapă cu greutăți mai ușoare și mai puține seturi și să lucreze până la greutăți mai grele cu mai multe seturi. Începeți începutul sezonului pentru a vă obișnuiți cu această fază dacă nu ați utilizat anterior greutăți.

Activitățile sportive repetitive pot întări o parte a corpului în detrimentul celuilalt sau pot accentua unul sau două grupuri majore de mușchi, cu un accent mai redus asupra celorlalți.

  1. Pierdeți grăsimea și câștigați mușchiul Pierde grăsime și câștigă mușchi Ceai verde japonez pierderea în greutate Pierdeți grăsimea și câștigați mușchiul Pierderea în greutate recomandată Pierderea în greutate prin centrul de yoga.
  2. Canalul 4 pierde în greutate pentru vară

În mod inevitabil, zonele slabe pot fi susceptibile la răni și pot funcționa prost. Acest lucru nu inseamna ca piciorul tau nu trebuie sa fie la fel de "ingenios" pe masura ce te plictisesti, dar ar trebui sa fie la fel de puternic. Trebuie să alocați suficiente resurse de formare pentru a obține o forță funcțională în toate zonele, inclusiv mușchii opuși și părțile stângi și drepte ale tuturor domeniilor majore ale grupului muscular - spate, fese, picioare, brațe, umeri, piept și abdominale.

Account Options

În pre-sezonul timpuriu, programul de fundație cuprinde un amestec de obiective de rezistență, rezistență și hipertrofie, ceea ce înseamnă că greutățile j obes pierdere în greutate ther sunt prea grele, seturile și repetițiile fiind cuprinse între 2 și 4 seturi de 10 până la 15 repetări.

În această fază, construiți o anumită forță, o mărime și o rezistență musculară. Durata: 4 până la 6 săptămâni Zile pe săptămână: între 2 și 3, cu cel puțin o zi de odihnă între sesiuni și o săptămână mai ușoară în pierderea de grăsime mare altitudine mare 4 pentru a promova recuperarea și progresia.

Reps: 10 la 15 Restul între seturi: 30 până la 60 de secunde Etapa 1 Exerciții de antrenament în greutate pentru fotbal Barbatul ghemuit, ghemuită în gheare sau o pisică Dicționarul se apleacă de presă pe banc Lovitura cum să pierdeți greutatea cu fotbalul Bicicleta bumbacului se bate în buclă Trunchiul tricepsului sau împingerea mașinii Pătrat în față cu o prindere largă Cresterea inversa Subliniază la Notă Prin încercare și eroare, găsiți o greutate care reprezintă o ascensiune de taxare pentru cum să pierdeți greutatea cu fotbalul repetări ale fiecărui set.

Dacă nu sunteți sigur, începeți cu o greutate ușoară și creșteți-l pe măsură ce deveniți mai puternici în perioada de pregătire, astfel încât efortul perceput să rămână similar. Nu ridicați prea greu în această fază. Ultimele repetări într-un set ar trebui să fie impozitare - dar fără efort extrem până la "eșec", în special pentru brațul și exercițiile de umăr.

Video: CUM SA ITI ALEGI GEANTA PENTRU FOTBAL | IMPROVED FOOTBALL | DECATHLON 2021, Iunie

Vrei ca brațul și umărul să fie pregătiți pentru muncă și să fie îmbătrâniți, dar să nu fie suprasolicitați. În acest program, ar trebui să se adauge, dacă este posibil, antrenamentul de circulație, cardio off-patină și alte exerciții aerobice. Opriți imediat dacă se observă o durere acută în timpul sau după un exercițiu de greutăți și solicitați consultanță medicală și de formare dacă persistă.

Faza 2 - Mid Pre-Season În această fază, veți construi forța și mușchiul.

pierderea în greutate email spam

Jucătorii rapizi și agili ar trebui să fie atenți să nu se înmulțească prea mult. Aveți o bază bună de la antrenamentul pre-sezon timpuriu și acum accentul este pus pe ridicarea greutăților mai grele pentru a instrui sistemul nervos împreună cu fibrele musculare pentru a muta sarcini mai mari.

Loviți greutățile

Hipertrofia, care construiește mărimea mușchilor, nu cum să pierdeți greutatea cu fotbalul neapărat forță. Cu toate acestea, în faza de înființare și în această fază, hipertrofia vă va servi bine pentru dezvoltarea forței. Forța va fi fundamentul pentru următoarea fază, care este dezvoltarea puterii. Puterea este capacitatea de a deplasa cele mai grele sarcini în cel mai scurt timp. Puterea este, în esență, un produs de forță și viteză și este o componentă importantă a unui set de abilități de fotbal de succes.

Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație! - GymBeam Blog

Timpul anului: Mid-pre-sezon Durata: 4 până la 6 săptămâni Zile pe săptămână: între 2 și 3, cu cel puțin o zi între sesiuni Repartițiile: între 3 și 6. Jucătorii care se bazează cel mai mult pe viteză și cum să pierdeți greutatea cu fotbalul și care au nevoie de cea mai mică cantitate ar trebui să facă cel mai mic număr de repetari.

Setează: de la 3 la 5 Restul între seturi: 3 până la 4 minute Faza 2 Exerciții pentru exerciții de greutate pentru fotbal Barbell se hrănește în ghemuire sau în ghearele din față Presă de bancă Barbell Cablu lat în partea din față cu prindere largă Trageți - 3x6 repetiții - ajustați capacitatea potrivită, ponderată dacă este necesar Aparatul militar deasupra capului Subliniază la Notă Ajustați greutatea astfel încât ultimele repetiții să fie impozitate, dar nu să se termine eșecul.

Cele mai puține repetări înseamnă că veți fi mai greu în această fază. Acordați suficientă odihnă între seturi.

Fresh articles

Aveți nevoie de mușchii recuperați pentru a putea efectua o sesiune de ridicare grele. Dacă nu reușiți să vă recuperați dintr-o sesiune cu o singură zi de repaus între ele, reprogramați acest program la două sesiuni în fiecare săptămână, în loc de trei.

  • Program de formare în greutate la fotbal
  • Pierdeți în greutate așa cum trebuie - Cum să slăbești la 52 de femei

Forța de antrenament poate fi dificilă din punct de vedere fizic și mental. Veți fi rănit în mușchi după aceste sesiuni. Tulburările musculare sau durerea musculară cu debut întârziat DOMS sunt normale; durerea articulațiilor nu este.

Mai multe despre acest subiect