Cum pot pierde atât de repede culturistii

cum pot pierde atât de repede culturistii

Care este esenta acumularii de masa musculara? Teoria de baza a adaptarii organismului la stresul fizic este: 1. Ofera un stimul ridicarea de greutati 2. Elimina stimulul permite perioade de odihna si recuperare 3. Adapteaza-te pentru stimulul urmator acumulare de masa si forta.

pierderea în greutate sfaturi în funcție de islam

Acest ciclu este cel care iti permite sa acumulezi masa musculara, sa devii mai puternic, sa iti maresti viteza, agilitatea, rezistenta si tehnica. Astfel, cata vreme vei oferi un stimul adecvat, urmat de o perioada suficienta de recuperare, vei deveni mai mare, mai puternic, mai rapid si mai fit. In ceea ce priveste ridicarea de greutati, totul se reduce la conceptul de supraincarcare progresiva — procesul prin care maresti gradat stimulul, astfel incat sa se potriveasca noului nivel de capacitate al corpului tau.

Supraincarcarea progresiva se poate face prin mai multe repetari, seturi, exercitii sau printr-o combinatie din toate cele trei, dar singura metoda eficienta este adaugarea de greutate la exercitiile compuse. Esenta acumularii de masa musculara este sa ridici greutati cat mai grele cat mai mult timp, sa iti permiti perioade de recuperare, sa te odihnesti si apoi sa repeti. Cat de rapid pierzi masa musculara daca te opresti din antrenament?

Daca, insa, in loc sa cresti gradat stimulul prin supraincarcare progresiva, faci o pauza extinsa de la antrenament, eliminand astfel complet stimulul timp de cateva saptamani sau luni? Ei bine, din punt de vedere fiziologic cum pot pierde atât de repede culturistii se intampla atat de multe pe cat am fi cum pot pierde atât de repede culturistii sa credem. Acumularea de masa musculara este un proces lent si odata ce ai acumulat masa dorita organismul tau nu o va lasa sa dispara atat de usor.

Majoritatea studiilor indica faptul ca pierderea de masa nu incepe decat la doua sau trei saptamani de lipsa totala de antrenament.

In plus, aceste studii e posibil sa fi supraestimat pierderea de masa musculara din pricina instrumentelor utilizate pentru a masura compozitia corporala.

tomtom fat burn

In general oamenii de stiinta masoara numai masa corporala slaba totala LBM tot ce nu este grasime in organismiar daca LBM scade, se presupune ca ai pierdut din masa musculara. Insa muschii nu sunt singura parte care contribuie la alcatuirea masei musculare slabe.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Ce sa intampla in organism cand nu te mai antrenezi? Glicogenulun fel de carbohidrat, este stocat in cantitati mari in muschi si contribuie la dimensiunile per ansmblu ale acestora.

sânii ciudați își pierd greutatea

Cand incetezi sa te antrenezi, unul dintre primele lucruri care se intampla este scaderea nivelului de glicogen din muschi. Asadar, desi studiile indica faptul ca masa corporala slaba incepe sa dispara dupa doua sau trei saptamani, va dura ceva mai mult pana vei incepe sa pierzi realmente din masa musculara. Insa daca iti vei lua patru, cinci sau sase saptamani de pauza si sansele de a-ti pierde din masa musculara vor creste dramatic.

Celulele musculare si pauza de antrenament Vestea buna este ca atunci cand incepi sa ridici din nou, te poti astepta ca castigi in dimensiuni si in forta mai rapid decat ai acumulat prima data.

Account Options

Celulele musculare sunt mult mai mari decat majoritatea celulelor si unele dintre putinele celule multinucleare din organism, ceea ce inseamna ca nu contin doar un nucleu, ci mai multe. Pe masura ce iti supraincarci muschii cu antrenament de rezistenta, celulelor musculare le sunt adaugate noi nuclee, care le permit sa devina mai mari. Numarul de nuclee din fibrele musculare este unul dintre cei mai importanti factori ce regleaza dimensiunea muschilor.

Noile nuclee adaugate in perioada de antrenament sunt retinute pentru cel putin 3 luni de inactivitate. Exista chiar studii care spun ca aceste nuclee nu se pierd niciodata, ceea ce inseamna ca antrenamentul de forta modifica permanent fiziologia fibrei musculare. Retine insa ca nu poti lua astfel de pauze o data la cateva luni si sa te astepti la progrese la finalul anului. De asemenea, este obligatoriu sa consumi destule calorii si proteine.

Echilibrul energetic si aportul de macronutrienti pot influenta drastic capacitatea de a mentine masa musculara, iar daca vei avea deficit caloric si aport scazut de proteine vei pierde din masa musculara.

Antrenament uscat cu Benjamin Reineta

Cat de repede vei cum pot pierde atât de repede culturistii din forta? Conform celor mai complexe studii pe acest subiect, culturistii cu experienta isi pot mentine forta dupa cum să pierdeți grăsimea rapidă pentru lupte pauza de trei saptamani, abia dupa saptamani forta lor incepand sa scada. Incepatorii pot si ei sta departe de sala saptamani fara sa piarda din forta acumulata.

Si atunci de ce te simti neindemanatic dupa cateva zile de pauza, de ce simti ca nu faci bine miscarile si ca greutatile sunt mai instabile?

Selectați o rutină de antrenament care se potrivește programului dvs. Există mulți factori care trebuie luați în considerare atunci când alegeți o rutină de antrenament: A Experiență de instruire - cât timp ați fost instruiți; Sunteți un atlet începător, intermediar sau avansat? B Obiectivele de antrenament - Cauți pierderea de grăsimi cu un câștig muscular moderat sau căutați să câștigați exclusiv mușchii?

Ei bine, forta pura este doar o parte din ceea ce inseamna ridicarea de greutati mari. Tehnica este cea mai problematica, astfel ca dupa saptamani departe de sala e posibil sa ai nevoie de cateva antrenamente ca sa iti amintesti exact micile nuante legate de forma si de pozitia mainilor sau picioarelor.

Cum sa iti mentii muschii si forta 1. Mananca destul cat sa iti mentii greutatea.

Ce este antrenamentul uscat?

Capacitatea corpului de a acumula si mentine masa musculara este influentata de cat mananci. Daca trebuie sa faci o pauza de cateva saptamani, iti vei mentine mai mult din masa musculara consumand suficiente calorii in fiecare zi cat sa iti mentii greutatea. Mananca destule proteine. In perioada de pauza iti poti mentine masa musculara mancand in jur de 1. Exista si studii care spun ca o cantitate mai mare de atat ar putea fi mai benefica, si pentru ca proteinele sunt mai satioase decat carbohidratii sau grasimile.

Antrenament uscat cu Benjamin Reineta: sfaturi și trucuri de la profesionist

Asadar, ca regula mananca 1. Ramai activ. Antrenamentul de forta nu este singurul gen de exercitiu pe care il poti face ca sa iti mentii masa musculara. Activitatile zilnice precum mersul, spalatul vaselor, caratul cumparaturilor pot oferi un stimul mai mare decat crezi.

cadrul de pierdere în greutate

Daca incetezi sa ridici greutati dar mentii un nivel cum pot pierde atât de repede culturistii al activitatilor zilnice, poti mentine masa musculara. Renuntarea deplina la sport, insa, este una dintre cele mai sigure si mai rapide cai de a pierde masa musculara.

Metode simple de pierdere a grăsimilor Cum culturistii pierd cu adevărat grăsimea

Pentru o pauza mai mare de patru saptamani este recomandat sa faci macar un antrenament structurat pe saptamana, suficient cat sa mentii ceea ce ai acumulat. Aboneaza-te pentru cele mai noi articole! Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www. Email Address Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ.

Antrenament uscat cu Benjamin Reineta: Așa funcționează expertul cu sfaturi!

Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.

pierderea în greutate chinoa

Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism. Email Address Informaţiile publicate de topculturism. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ.

Mai multe despre acest subiect