Cum de a maximiza arsurile de grăsime în timpul somnului

Cum să vă maximizați arderea grăsimilor Pierderea de grăsime scooby

Pasul 5 Nu cădeați pentru zona mitică de ardere a grăsimilor, listată pe monitorul de ritm cardiac al aparatului dvs. Deși veți arde un raport mai mare de grăsimi față de carbohidrați în această zonă moderată a ritmului cardiac, veți arde mai multă energie în general - și mai multă grăsime pe termen lung - dacă lucrați într-un ritm mai intens. Puteți, totuși, să vă păcăliți corpul în arderea grăsimilor cu câteva obiceiuri simple.

Celulita: De ce apare si cum poate fi tratata?

O femeie aleargă pe scări. Un proces cunoscut sub numele de termogeneză arde energie pentru a ridica temperatura apei cu gheață la temperatura corpului.

cum de a maximiza arsurile de grăsime în timpul somnului cea mai mare pierdere de grăsime într o săptămână

Pasul 2 Reduceți numărul total de calorii consumate. Corpul tău arde grăsimi atunci când consumi mai multă energie decât consumi prin consum sau băut.

cum de a maximiza arsurile de grăsime în timpul somnului fate de ardere de grăsime

Cel mai simplu mod de a atinge acest deficit energetic este prin restricția de calorii. Arsul caloriilor, deși exerciții cardiovasculare intense contribuie, de asemenea, la deficitul de energie. Pasul 3 Adaugă intervale la antrenamentele tale cardio.

Secretul unui abdomen vizibil - Functioneaza GARANTAT!

O posibilă explicație pentru acest lucru este că organismul dumneavoastră necesită oxigen pentru a metaboliza grăsimile, iar în timpul studiului, capacitatea cardiovasculară și aportul de oxigen au crescut. Astfel, au avut oxigen mai mare disponibil pentru metabolismul grăsimilor. Faceți ca intervalele să funcționeze pentru dvs.

cum de a maximiza arsurile de grăsime în timpul somnului lumberton pierdere în greutate

Faceți exerciții la aproximativ 8 din 10 pe scară timp de aproximativ două minute, urmate de două minute la aproximativ 3 sau 4.

Pasul 4 Nu mai mâncați cu două-trei ore înainte de culcare.

cum de a maximiza arsurile de grăsime în timpul somnului este bun pentru pierderea de grăsime

În timp ce dormi, corpul tău are încă nevoie de energie pentru a menține o inimă care bate, pentru a regla respirația și pentru a îndeplini diverse alte funcții. Când încetați să mâncați bine înainte de a lovi fânul, corpul dvs.

Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator

Deși cerințele de energie în timpul somnului sunt mai mici decât atunci când ești treaz, toată acea energie provine din grăsimea stocată. Pasul 5 Construiți țesut muscular muscular pentru a crește grăsimea arsă în timpul somnului. Muscularea arde mai multă energie decât grăsimea, chiar și atunci când ești în repaus.

Puteți obține hipertrofie - o creștere a dimensiunii musculare - prin ridicarea greutăților grele trei zile în fiecare săptămână. Alege exerciții care funcționează toate grupele tale musculare și execută trei seturi de 12 repetări ale fiecărui exercițiu.

Mai multe despre acest subiect