Cea mai bună distanță de sprint pentru pierderea de grăsime

cea mai bună distanță de sprint pentru pierderea de grăsime

Se amestecă Dacă obiectivul tău este să slăbești, trebuie să te miști, iar alergarea este un loc minunat pentru a începe!

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Arderea grăsimii corporale sau pierderea în greutate sunt două dintre cele mai întâlnite motive pentru care cineva merge la sală.
  • 56 de modalități de a arde burta grăsime mai repede și păstrați-l departe
  • Spicy ajuta la pierderea în greutate
  • Им потребовалось несколько часов, чтобы с боем вырваться из Пещеры Белых Червей.
  • Mp burner de grăsime

Dar când vine vorba de sprinturi, alergare la distanță lungă, care este opțiunea mai bună pentru a vărsa rapid kilograme? Alergare la distanță mare Antrenorii sunt de acord că exercițiile cardiovasculare sunt un ingredient necesar și inevitabil pentru pierderea în greutate, iar alergarea este o opțiune excelentă de cardio.

pierderea maximă în greutate pe săptămână kg cate calorii trebuie sa mananci ca sa slabesti

Nu numai că a generat multe povești de succes privind pierderea în greutate, dar este, de asemenea, gratuit. Arderea grăsimilor pentru piept excepția cazului în care preferați o banda de rulare în interior, alergarea nu necesită echipament suplimentar sau membru la sală.

Tot ce ai nevoie este determinarea și marele aer liber! În general, există două modalități de a parcurge regimul de rulare.

porsche 964 pierdere în greutate bean de cafea pentru pierderea în greutate

Puteți participa la o stare de echilibru - jogging pe distanțe lungi - sau puteți opta pentru sprinturi mai scurte, de intensitate mare, cu repaus la mers. Ambele sunt forme eficiente de exercițiu, dar fiecare are pro și contra. Exercițiu constant Conform Consiliului American privind exercițiile fizice, există multe beneficii ale exercițiului în stare constantă și alergării la distanță lungă.

încercând să piardă în greutate și să rămână gravidă pierde dreptate de atracție a bursei

Acestea includ orice, de la reducerea riscului care uneori este asociat cu sprinturi mai intense, ajutând corpul să devină mai eficient la arderea grăsimilor și la întărirea mușchiului cardiac. Alergarea pe distanțe lungi îți poate cea mai bună distanță de sprint pentru pierderea de grăsime și rezistența cardiovasculară.

  • Pagina principala Protocolul de antrenament Antrenamentul pe intervale este unul dintre cele mai eficiente moduri de a vă îmbunătăți starea.
  • Pierdere de grăsime epoc, Arderea grăsimilor unde merge, ce
  • Cura de slabire 8 cu 16
  • Pinterest Este obișnuit pentru bărbați să împacheteze câteva kilograme în plus în jurul secțiunii medii.
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Antrenament la intervale pentru rezistență și pierderea de grăsime
  • Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™
  • Modalitate ușoară de a pierde în greutate încet

Dezavantajul exercițiului în stare de echilibru este că nu arde calorii la fel de eficient ca antrenamentul cu intervale mari de intensitate HIIT precum sprintul. Ceea ce înseamnă asta este că va trebui să faceți exerciții fizice pentru perioade mai lungi de timp pentru a slăbi, ceea ce nu este întotdeauna ideal pentru cineva care ține un program aglomerat. În plus, repetarea și durata mai lungă a alergării pe distanțe lungi pot duce uneori la accidentări.

biolo slimming yang asli pierde grăsime și se sprijină

Comparație de instruire la intervale Pe lângă faptul că arde mai multe calorii, Colegiul American de Medicină Sportivă susține beneficii suplimentare ale antrenamentelor HIIT, inclusiv nivelul îmbunătățit al tensiunii arteriale și sănătatea cardiovasculară, profiluri de colesterol mai bune și sensibilitate la insulină îmbunătățită, ceea ce ajută la exercitarea mușchilor, utilizând mai ușor glucoza pentru combustibil pentru a face energie.

Unele dezavantaje ale HIIT sunt că intensitatea antrenamentului la intervale poate provoca vătămări și disconfort la unele persoane.

Aerobic vs anaerob pentru o mai bună pierdere de grăsime Sfaturi pentru arderea grasimilor - aaee

Se amestecă Concluzia este că, atunci când vine vorba de sprinting vs alergare pe distanță lungă, sprint-ul la intervale are un potențial mai mare de pierdere în greutate mai rapidă.

Cu toate acestea, formatorii sunt de acord că este important să vă modificați rutina de antrenament pentru rezultate pe termen lung. Amestecarea rutinei de antrenament între starea de echilibru și HIIT vă va ajuta să evitați platourile și să vă reduceți riscul de rănire.

Iată rutina dvs. Cum te vei simți până la sfârșitul săptămânii 4 Până la sfârșitul Săptămânii 4, vă veți simți de zece ori mai ușor și veți arăta subțire, dar tonifiat. Cea mai bună parte - vei fi mai în formă ca niciodată.

Și atunci când totul este spus și făcut, cea mai bună metodă pentru menținerea unei greutăți sănătoase este exercitarea regulată și constantă.

Mai multe despre acest subiect