Arde grăsime cu greutăți, Arderea grăsimilor cu cardio: argumente pro și contra

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Ce greutăți pentru a arde grăsime

Fac greutăți pentru a arde grăsime - de-buzau.ro

Din acest motiv, persoanele care doresc să slăbească au lăsat întotdeauna acest tip de exerciții în plan secund. Cu toate acestea, aceasta este o greșeală gravă deoarece, adevărul este că greutățile sunt ideale pentru arderea grăsimilor și definirea corpului. Și, adevărul este că, dacă mâncați o dietă sănătoasă și urmați obiceiuri sănătoase, greutățile vă vor ajuta să slăbiți, să ardeți grăsimi și, cel mai bine, să vă definiți și să vă tonificați corpul.

Cum să slăbești cu greutăți Pentru a putea slăbi printr-o rutină de greutate, nimic mai bun decât să faci multe repetări și să iei o greutate redusă, dar asta face ca corpul să funcționeze.

Ce greutăți pentru a arde grăsime, Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Dar trucul este să luați mai puțină greutate, dar mușchiul să lucreze. Trebuie să observăm că corpul funcționează, altfel nu vom observa niciun beneficiu în corpul nostru. Prin urmare, o rutină bună de greutate pentru arderea grăsimilor ar fi: 15 repetări Creșteți greutatea treptat și fără a forța corpul la extrem, forțându-l în cantitatea potrivită Avantajele ridicării greutăților pentru a slăbi Pentru a ști dacă este mai arde grăsime cu greutăți să arzi grăsimile cu greutăți sau cardio, este important să ținem cont de faptul că greutățile ne oferă două elemente pe care cardio nu ni le oferă: Creșteți masa musculară: grăsimea pe care am localizat-o în corp se transformă în mușchi și, prin urmare, avem un corp mai tonifiat și mai subțire Creșteți metabolismul: cu cât avem mai multă masă musculară, cu atât mai multe calorii consumă corpul nostru chiar și în repaus.

ARDE GRASIMEA DE PE ABDOMEN - Antrenament Acasa - Abdomen

Prin urmare, dacă facem greutăți vom putea crește metabolismul și, astfel, vom crește consumul de calorii zilnice. Pro și contra ale arderii grăsimilor cu greutăți Avantaj: Creșteți masa musculară în timp ce vă odihniți Vă accelerați metabolismul având o masă musculară mai mare Întărește-ți mușchii Reduceți prezența grăsimii în corpul dumneavoastră Dezavantaje: Trebuie să crești în mod progresiv greutatea pentru a putea observa evoluția în corpul tău Nu funcționează în caz de obezitate.

În aceste cazuri, este mai bine să vorbiți cu un specialist Trebuie să urmați o dietă echilibrată pentru a pierde grăsimi în timp ce vă antrenați. În acest alt articol vă oferim 6 sfaturi pentru a dieta și a pierde în greutate. Arderea grăsimilor după efort Prin urmare, atunci când aveți dubii dacă este mai bine să ardeți grăsimi cu greutăți sau cardio, răspunsul este că greutățile sunt mai eficiente.

arde grăsime cu greutăți

Motivul principal este că, cu antrenamentul de forță, nu numai că ardeți calorii în acel moment precis, dar, mai presus de toate, schimbați funcționarea și metabolismul corpului, determinând consumul de mai multe calorii pe parcursul zilei. Dar, în plus față de acest lucru, un alt avantaj pe care ni-l oferă antrenamentul de forță este BPOC, adică excesul de oxigen consumat după antrenament.

arde grăsime cu greutăți

Trebuie să avem în vedere că consumul de oxigen este direct legat de consumul arde grăsime cu greutăți energie, adică se consumă mai multe calorii și mai multe grăsimi dacă consumăm mai mult oxigen.

Greutățile fac ca, după antrenament, corpul nostru să consume mai mult oxigen pentru a echilibra corpul. Adică, pentru a-și reveni, corpul continuă să ardă calorii în timp ce se odihnește. Corpul nostru crește consumul de oxigen pentru a sintetiza proteinele sau pentru a repara mușchii, printre alte funcții.

arde grăsime cu greutăți

Da acest metabolism crescut se extinde în următoarele 24 de ore a face exerciții cu greutăți. În acest alt articol oneHOWTO vă oferim câteva sfaturi bune, astfel încât să știți cum să vă accelerați metabolismul zi arde grăsime cu greutăți zi.

arde grăsime cu greutăți

Cardio cu greutăți: cel mai bun plan arde grăsime cu greutăți antrenament Deși greutățile sunt mai bune pentru arderea grăsimilor, adevărul este că antrenamentul ideal constă în combinația ambelor exerciții: cardio și greutăți. Aceasta este uniunea perfectă pentru a ne asigura că corpul nostru este într-o stare perfectă de formă și, în plus, că putem pierde în greutate și putem obține silueta pe care o dorim atât de mult.

Cu combinația de greutăți și cardio putem tonifica corpul, pierde calorii instantaneu și, de asemenea, accelera metabolismul bazal.

Arde înapoi grăsimea cu greutăți

Dar dacă vă întrebați ce trebuie să faceți primele greutăți sau cardio pentru a arde grăsimile, răspunsul este următorul: Greutăți la început: pentru a face corpul nostru să consume glucoză ca sursă de energie Cardio la final: în acest fel, ajungi corpul să ardă grăsimi saturate atunci când le folosești pentru energie Desigur: dacă aveți puțin timp pentru a vă antrena, este mult mai recomandat să vă concentrați asupra exercițiilor de greutate pentru a obține rezultate mai vizibile.

Dacă vrei să slăbești, antrenamentul cu greutăți ar trebui să fie prioritatea ta și, cardio, complementul perfect. În acest alt articol veți găsi o rutină de exerciții pentru a arde grăsimile și tonifierea.

arde grăsime cu greutăți

Dacă doriți să citiți mai multe articole similare cu Arde grăsime cu greutăți sau cardio? Citeşte Mai Mult.

arde grăsime cu greutăți

Mai multe despre acest subiect