Apăsați ups pentru pierderea în greutate. Apăsați provocarea: împingeți-vă la noi lungimi de slăbire în 30 de zile

APĂSAȚI - EXERCIȚII TORACICE - 2021

Un antrenament de ridicare a greutății pe tot corpul pentru pierderea în greutate

Push-Ups pentru mâini: umeri, trapez, triceps Push-up-urile sunt unul dintre cele mai bune moduri naturale sănătoase de a pierde în greutate de greutate corporală pe care le puteți face. Folosesc mai multe grupe musculare și nu iau echipament. Deși flotările tradiționale sunt un exercițiu fantastic, mai multe variații vizează mai specific grupuri musculare alternative.

Flexiunile tradiționale vizează în principal mușchiul toracic principal numit pectoral majortricepsul, deltoidul anterior partea din spate a umărului și serratul anterior, care ajută la protejarea și stabilizarea scapulei.

apăsați ups pentru pierderea în greutate

Push-up-urile lucrează, de asemenea, mușchii de bază - spate și abdominale, pe măsură ce îi angajați într-o poziție de scândură pe tot parcursul mișcării. Efectuarea de flotări de la genunchi ușurează mișcarea pentru începători.

Pune-te pe mâini și genunchi și strânge-ți miezul, menținând în același timp un spate plat. Așezați-vă mâinile pe sol în fața dvs.

Cum se face Pike Push Ups

Încrucișați-vă picioarele și începeți să vă lăsați pieptul spre pământ, îndoind coatele la un unghi de 60 de grade până când pieptul este chiar deasupra solului. Așteptați pentru un număr de unul. Împingeți-vă înapoi în poziția inițială îndreptând brațele și evitați blocarea coatelor.

apăsați ups pentru pierderea în greutate

Țineți un număr de unul înainte de a apăsați ups pentru pierderea în greutate. Așezați-vă mâinile în jurul lățimii umerilor sau apropiați-le în formă de diamant, în funcție de ceea ce este cel mai confortabil pentru dvs. Efectuați o împingere așa cum ați face în mod normal, menținându-vă nucleul întins și corpul aliniat.

Fitness Personal Cum se face Pike Push Ups Dacă doriți să creșteți forța, masa musculară sau ambele la umeri și brațe, flotările sunt un exercițiu excelent de făcut. Există câteva varietăți de flotări pe care le puteți încerca să vă lucreze brațele în moduri ușor diferite. Flotările Pike sunt o versiune dificilă a flotării tradiționale, care accentuează mușchii umerilor. Încorporarea acestui tip de împingere în rutina de exerciții poate ajuta la construirea forței suplimentare, a masei musculare și la îmbunătățirea zonelor slabe din umeri.

Flotările în declin sunt mai provocatoare decât cele tradiționale și, prin urmare, oferă o modalitate excelentă de a progresa atunci când flotările obișnuite devin mai ușoare. Cu fața în jos, așezați mâinile pe podea, puțin mai late decât lățimea umerilor.

apăsați ups pentru pierderea în greutate

Așezați-vă picioarele deasupra unei bănci sau cutii rezistente, cu degetele de la picioare și bile de picioare atingând podeaua. Păstrați un spate plat și cuplați nucleul în timp ce coborâți pieptul spre sol, îndoind coatele la un unghi de 60 de grade.

Odată ce pieptul vine chiar deasupra solului, țineți-l timp de un număr înainte de a vă împinge înapoi în poziția inițială, îndreptând brațele. Evitați să vă blocați coatele, țineți-le pentru un număr și apoi repetați.

9 Variații Push-Up și mușchii pe care aceștia lucrează

Intrați în forma tradițională push-up și efectuați o push-up. În partea de sus a mișcării, prelungiți omoplații împingând mâinile în pământ în timp ce rotunjiți partea superioară a spatelui ca o broască țestoasă.

apăsați ups pentru pierderea în greutate

Ar trebui să simțiți un mușchi la nivelul axilei dvs. Reveniți în poziția inițială, apoi repetați pentru mai multe repetări.

Corpul inferior și antrenamentul forței de bază

Duncan recomandă să încercați acest lucru în poziția ridicată a picioarelor pentru o provocare suplimentară. Asumați o poziție push-up. Apoi, târâți-vă mâinile mai aproape de picioare, păstrând în același timp picioarele drepte. Corpul tău ar trebui să facă acum o formă de V cu capul în jos. Îndoiți coatele și coborâți partea superioară a corpului până când vârful nasului aproape atinge podeaua.

apăsați ups pentru pierderea în greutate

Capul tău ar trebui apăsați ups pentru pierderea în greutate meargă înainte înaintea mâinilor tale în timp ce ajungi în poziția de jos. Împingeți în sus până când capul dvs.

Pentru a progresa această mișcare, puteți ridica picioarele pe un scaun sau chiar pe un blat. Push-Ups cu bile medicinale sau bile Physio: piept, miez, triceps Duncan și Ethier recomandă să efectuați o împingere pe o minge de fizioterapie sau medicament pentru a crește provocarea pentru mușchii dvs.

Apăsați provocarea: împingeți-vă la noi lungimi de slăbire în 30 de zile

Ca bonus, flotările cu bile îmbunătățesc propriocepția. Îngenunchează pe pământ, cu picioarele unite și degetele de la picioare înfipte.

  • S-ar putea să credeți că un piept slab, brațele înfiorate sau un miez neplăcut te-ar împiedica să faci efectiv împingeri, dar niciodată nu ai bănuit că coatele tale ar fi partea corpului care îți va oferi durere.
  • Este busuiocul sfânt bun pentru pierderea în greutate
  • Un antrenament de ridicare a greutății pe tot corpul pentru pierderea în greutate - Sănătate -
  • RUTINE DE GREUTATE CORPORALĂ FOLOSIND PUSH - ALTE SPORTURI -
  • Corpul inferior și antrenamentul forței de bază
  • Pagina principala Apăsați provocarea: împingeți-vă la noi lungimi de slăbire în 30 de zile Press up-urile ar putea părea ca una dintre cele mai vechi mișcări de exerciții din carte, dar există un motiv întemeiat pentru că există de ceva vreme.
  • Corpul inferior și antrenamentul forței de bază by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Acest antrenament inferior și antrenament de bază include o varietate de exerciții care vizează glutele, soldurile, coapsele, abdomenul și spatele.
  • Cum să faci Push Ups: 14 pași (cu imagini) - Apăsați Și Apăsați Ups

Așezați-vă mâinile pe părțile laterale ale unei bile medicinale sau fizice și aplecați-vă înainte într-o poziție de scândură, cu picioarele drepte în spatele vostru. Coborâți pieptul spre minge cu un trunchi drept, menținând nucleul angajat.

apăsați ups pentru pierderea în greutate

Coborâți până când pieptul atinge mingea, cu coatele ușor evazate spre exterior. Apăsați-vă în sus îndreptând coatele pentru a reveni la o poziție de scândură înainte de a repeta.

Treceți într-o poziție de împingere, cu mâinile plate pe podea, puțin mai late decât lățimea umerilor.

Mai multe despre acest subiect